Monday, December 28, 2009

nak kerja!


Kush Kush yg mengantuk. Tidurlah wei!
Bosan.

Sebab 1 ;
Erk. Mana semua orang. Tak penah musim cuti ni tetiba duk sesorang tercegat eh silap! termenghadap pc nih. Selalunya kena berebut mcam main rebut2 kusi uh!

Sebab 2 ;
"Nanti mummy nak kuar ke KB,
duk kat rumah tolong simpan rumah ek? Maybe balik tghari kot"
"Sebelum tu nak g simpan rumah Kush Kush dkat Fesbuk dulu ek.."

Erk. Sejak bila panggil mak i mummy ni? Siap speaking lagi..

Sebab 3 ;
Kebun ku di Farmville dah besar sikit, dah leh upgrade sebab dah ramai jiran. Sebelum ni ade 4 jiran je. Maklumlah duk dipelosok dunia. Tapi pelosok dunia dah jadi maju woo! Sampai malas nak gi tulum fertilise kebun jiran. Ramai sangat, padan muka!

Sebab 4 ;
"WTH!! Kenapa sayur yg aku tanam tak besar besar hah??!!"
"Sabar KK.. Sabar"
"Huh! Aku pegi jumpa dia dia lari. Takutlah tu."
"Bukan dia takut."
"Habis?"
"Terkejut la. Tak semena mena haiwan dkat pet society leh cakap2 marah2 kat dia"
"Erk. Ye ke? Habis kau tak takut?"
"Takutlah jugak. Tapi aku cadang nak pengsan lagi dua minit. Sebab aku tengah masak manggi kat dapur, nanti hangus lak!"
"Ooo.. camtu ek? Takpelah. Jangan jadi mcm aku, Sebelum datang tadi, aku try nak msak vegetable soup. Tup tup aku terlupa. Habis hangus."
"Haha. Pdan muka kau!"

Ok. Reason no4 tu tipu je. Kush Kush i masih baik lah. Dia tak mencarut carut mcm kat atas tu ek! hikhik;)

See. Tajuk entry ni cari kerja (bukan cari jodoh-wali band ek!) dan kerja dah selesai. Jadi babai..
Wabilllahitaufik walhidayah..
Wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.
Sekian ;D

No comments: