Tuesday, June 23, 2009

chekgu's day!

okey! hari guru is off . da seminggu dahh tapi maseh tak sempat nak posting . that's why hari ini mau post la nihh.. dui! awkward sumguh ayat eden ! tak tau nak post ape . letak gamba gamba udah la yee ! ..

. sukan sukan para para guru guru .


chekgu chekgu lelaki sedang bermain dgn kereta BMW milik tukang kebun . dipercayai dari sumber sumber yg buleh dipercayai tukang kebun sedang mencari cari keretanya hingga ke syarikat muda osman . sadis sekali nampaknya

setelah tukang kebun mengugut untuk mlaporkan prkara ini kpd makcik kantin . mereka mereka segera membagi balik kereta BMW itu kpd tukang kebun kerana khuatir tak akan diberi makan selama seminggu . dan salah seorang dari mereka telah menjumpai satu motor modenas yg buleh diteransformasi menjadi upih .

dan kerana itu jugalah tukang kebun telah mengambil kesempatan untuk mnyuruh chekgu chekgu wanita menyapu kawasan halaman rumahnya sampai berkilat . dengan sedikit protes dan tidak puas hati mereka buat jugak . .

chekgu chekgu lelaki semakin bersemangat apatah lagi bila terlihat banyak guni guni pok getah dilihat di bahu bahu jalan mmp . maka diorang cuba untuk memakainya dek kerna tak muat maka pakai separuh saja . dan mereka cuba untuk menggelecek bola dengannya . kelihatan org org yg berada brhampiran mereka agak rilek . mungkin mereka mnyangka ini rancangan just for laugh gags! barangkali .


chekgu chekgu wanita yg tak puas hati telah membuat aduan kepada seorg hakim mahkamah krajaan . untuk mngambil hati mreka hakim itu trpaksa mmbela dgn cara mrncng satu perang untuk mrk .

keadaan medan perang yg agk sunyi . hnya kedengaran bunyi bunyi yg dikeluarkan oleh helikopter helikopter milik TV3 dan ASTRO yg ditugaskanuntuk membuat liputan lansung tentang peperangan ini .

setakat itu sahaja laporan hari ini..kita sambung dilain hadapan~ ceh! ayat berterabur!

6 comments:

k.ani said...

aissyy..
sdak lap0ran..
tahniah2..!

*weh..d0p knl ag mex nih h0p mn s0re..haha

Unknown said...

wow !!
boleh jd reporter ni...
kehh3..

pepepon..
like this post !!

bionikiim said...

kak ani . haha . temkiyoo~
bena ke napok sokmo yo kat koloh . oghe cam dio . tpi takut nok tego . haha . =]

bionikiim said...

zan . temkiyoo ugop . tapi takde niat pom jadi reporter nih . hehe .

ani said...

lorr2..
g2 pl0p.
teg0 la mex..
xkek0h eh..
hehe

plep m0lep Word Verification nih.."bulap"..hahaha!

bionikiim said...

takukk~
takuk kak ani skeh2 jah kalu jupo.
ekekeke~
=]

bulap ko?
hehe.
mujo buke paksegi.=]