Saturday, April 3, 2010

saya akui


Madhi && Wafi && Atik && Majdi
16 March 2o1o | Sabki's Wedding Ceremony

Karma berkumandang. Ulang ulang ulang! Gila! Rosak Aresku. Haha;) Agak terpengaruh dgn Karma. Mungkin jalan cerita yg mengerikan membuatkan ia ada daya penarik. Adrenalin dah kurang. Hanyut? Agak hanyut pada permulaan.
Yang lain, ntah! Otak tgh sempit. Tak leh pikir banyak banyak.

.
.
.


Dah dah. Setoopp!

Cuti 5 hari. Homework menggunung. Kerja2 kursus. Pet Society. Thegambara. Dan segala jenis benda2 lain. Oh! Selamat Tinggal Cuti.

Tengah stress. Dengar lagu mcm ni tambah stress. Tapi takpe. saya suka stress. Stress adalah tekanan. Nak uli doh buat kek biskut && lain2 perli tekanan right? Walaupun kaitan sikit, saya tak kesah. Janji saya tengah stress. Kan kan?

Banyak perkara berlaku. Tapi saya tabah dan harap terus begitu.
Bukan mengeluh tapi hanya mengharap.
Terima Kasih Semua!

pssst : saya mengidamkan satu DLSR sejak kecil. anyone? -,-

No comments: