Wednesday, March 3, 2010

cepat cepat

ye. post ringkas!
saya sangat busy-yg-dibuat-buat-tapi-takleh-nak-buat-ape dah ni.
parah parah D;
saya cuma nak amik berkat hari ni 3 Mac 2o1o
bukan setakat hari biasaa
ianya juga tidak luar biasaa
biasa biasa jek :P

ok. kate post ringkas tapi cakap jela-jela
ekcelly, hari ni banyak yg mnyambut ulang tahun!
'banyak'tu sebab bukan setakat manusia ok!
the contohs ;

TheGewams ;
Cik Nurul Fitriah Ali yg femes dgn nama Nurul
tapi mcm tuut i tak penah panggil name tu ;p

Kakak-Dalam-Undang2 ;
ye! sista in law saya. Puan Salmi yg suda berumur tatau! hari ini.
Selamat Maju Jaya..!

Encik Osem ;
merangkap duniaku ; awesome! nape tak caya? ya ya saya juga!
saya tak ingat.
bila pikir2 balik. ye lahh! hari nnni!
woww!
nape mesti Encik Osem tak puas hati setakat post mcm ni.
tak spesel untuk beliau.
ok ok i promise i buat post lainkali ea?
spesel for you onli :DD

Kenapa Encik?
A'a kan! nape encik? ENTAH!
macam best panggil Encik Osem dari Cik Osem.
HAHA ;)
girls are not good enough sometimes. ngee^^

ok. short post tammat.

No comments: