Monday, November 16, 2009

beliau sumax!


hello mello
nama saya hakimah. saya sangat sumax!
buktinya ialah entry ini ; cukup mnunjukkan kesumaxan saya
haha;)
saya ada jamuan akher tahun esok
dan juga apoimen dgn doktor!
saya mmilih untuk ke sekolah dan tidak ke hospital
sebab saya ikut naluri..
uahuhaua
saya dah tak tahu apa saya cakap
tapi saya nak cakap jugak. tak kira!
owh!
saya ada friendster juga fesbuk
tak trkecuali myspace, tagged, hi-5 dan bbrpa lagi
tapi saya hanya register ttpi tidak aktif!
saya hanya aktif di frenster dan fesbuk tahu?
saya suka main prmainan fesbuk
saya main pet society juga!
kuceng kacukan panda saya brnama Kush Kush
oh! ia bukan Kuch Kuch Hotak Hang..
ini Kush Kush sahaja tahu..
saya sudah bosan mnulis sprti kanak kanak
saya ingin kmbali mnjadi remaja!

hoho. another stupid entry by me..
but who cares?
this is my blog automatically its my territory..
so wut?

(saya tahu sikap remaja itu agak biadap, tapi ayat kanak kanak itu sgt mnyampahkan pemandanagn bukan?)

saya akhiri entry kali ini dgn gelak ketawa brwarna merah yg berkelip kelap ;
hahhahhaaha;))

No comments: